Після початку фінансової кризи номера місцевих готелів спустіли, тому для того, щоб їх завантажити українські готельєри готові на все. Після початку фінансової кризи номера місцевих готелів спустіли. Починаючи з осені минулого року завантаження українських готелів скорочується вражаючими темпами. Сьогодні вона складає в середньому трохи більше 50% проти 70-80%, які спостерігалися в першій половині 2008 років, пише investgazeta.net.. Фахівці вважають, що в найближчому майбутньому найважче доведеться готелям «старого фонду» в сегменті 3-4 зірки. Велика частина їх цільової аудиторії - це українські бізнес-туристи. Іншу ключову категорію їх клієнтів представляють організовані групи туристів. Експерти вважають, що частково готелі даної категорії самі винні в своїх проблемах. Рівень обслуговування в багатьох з них частенько не відповідає заявленому класу, а, отже - цінам. Менше всього вплив кризи відчувають на собі готелі, що мають 1-2 зірки. У них все залишається стабільно погано, адже і до важких часів рівень їх завантаження не перевищував 50%. У розпорядженні українських готельєрів не так вже і багато способів зберегти свою прибутковість. В цілому до весни вартість мешкання у вітчизняних готелях, а також вартість оренди готельних конференц-залів знизилася на 15%. Серед інших методів утримання клієнтів - програми лояльності, що передбачають значні знижки для постійних клієнтів.
|